blocks.gif
Navigation
 

icon_home.gif Home
icon_community.gif Community
tree-T.gif Forums
tree-T.gif Feeds
tree-T.gif Tutorials
tree-T.gif Surveys
icon_poll.gif Enemy Territory
tree-T.gif Server Rules
icon_members.gif Site
tree-T.gif Statistics
tree-L.gif Sitemap

 

blocks.gif
ET - QW Status
 

 

blocks.gif
ET Jaymod - Status
 

 

blocks.gif
TS Block
 

BBA TeamSpeak Viewer

 

 
Buffalo Bad Ass: Forums
 


  Buffalo Bad Asses :: View topic - Mustard....IRL
 
Mustard....IRL

 
Post new topic   Reply to topic    Buffalo Bad Asses Forum Index -> Family and Friends Photo Album
View previous topic :: View next topic  
Author Message
cmustard
Newbie
Newbie


Joined: Feb 12, 2011
Posts: 36
Location: UK
Status: Offline

PostPosted: Sat Feb 26, 2011 1:39 pm    Post subject: Mustard....IRL Reply with quote

I mocked ur pics on Sl so here is my mug for fairness....




Be kind...plus i like chicken!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
AcidStorm
Friend of BBA


Joined: Apr 03, 2008
Posts: 216

Status: Offline

PostPosted: Tue Mar 22, 2011 3:55 pm    Post subject: Reply with quote

Well your winnning no contests that for sure Mustard.

I guess that girl said it was ok to use her head as plate lol
Back to top
View user's profile Send private message
Diehard
High Clan Admin
High Clan Admin


Joined: Oct 07, 2006
Posts: 690
Location: Houston, Texas
Status: Offline

PostPosted: Tue Mar 22, 2011 4:35 pm    Post subject: Reply with quote

Stay away from my granddaughter OK!!!!
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
cmustard
Newbie
Newbie


Joined: Feb 12, 2011
Posts: 36
Location: UK
Status: Offline

PostPosted: Tue Mar 22, 2011 8:32 pm    Post subject: Reply with quote

@ Acidstorm --- Yeah we go way back...its her photo i think...so...but i was drunk man and wanted chicken, BTW Where did u get ur gas mask? <-----Survivalist. lmao


@ DH --- No Problem Old Man ...... You Scare Me.... eek lol



*Edit* = noob
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
bibizz944x
Official BBA Spammer
Official BBA Spammer


Joined: May 27, 2007
Posts: 716
Location: Montreal,Quebec
Status: Offline

PostPosted: Sat Apr 09, 2011 6:55 am    Post subject: Reply with quote

Chicken!!!!!!!! MMMMMMMMMMMMM.........nice chicken wing there wtg lol
_________________
IF YOU'RE NOT BEHIND OUR TROOPS,PLZ FEEL FREE TO STAND IN FRONT OF THEM.
Back to top
View user's profile Send private message
cmustard
Newbie
Newbie


Joined: Feb 12, 2011
Posts: 36
Location: UK
Status: Offline

PostPosted: Sat Apr 09, 2011 6:17 pm    Post subject: Reply with quote

To be honest..i dont remember most of that night.....but thats the only photo i have of me.

That isnt of me as a baby anyway lmao

Im usually pretty paranoid eek
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Buffalo Bad Asses Forum Index -> Family and Friends Photo Album All times are GMT - 6 Hours
Page 1 of 1

 

Jump to:   
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Version 2.1 by Nuke Cops © 2003 http://www.nukecops.com
Techra-Dark theme pack by Kenetix

 

Forums ©